lal

Wto, 21 Sty 2003, 16:34:45 CET

On Tue, 21 Jan 2003, Lukas Dobrek wrote:

> Wiem ze to nie jest proste. Na pld-devel-pl zaproponowalem
> zeby zaczac tagowac w pewien sposob Changelogi specy. Podejmuje sie
> napisac automatyke do obrabiania tego.

Lepiej pomyśleć jak wpasiować się w łańcuszek operacji wykonywanych całą
automatyką i/lub jak powinno wygladać "miesce" w które taki automat
raportujacy zmiany wejść by musiał.

> Wyobrazam to sobie tak ze zmianna ktora wydaje nam sie ze mogla by
> byc istotna przy tworzeniu Globl changeloga oznaczamy akronimem
> PGCE ( Potential Global Changelog Entry ).

Raczj coś innego ale podobnego.
Otóż możnaby wykorzystać to że np. przy wysyłaniu zlecnia na buildery
zakładana jest nowa eetykieta typu <pakiet>-<versja>. O ile STABLE byłoby
pzrenoszone dopiero w momencie pzreniesienia pakitu z punktu pośredniego
do podstawowego drzewka to to co sie zmeiniło na poziomei speca wyciągnąć
by można bardzo prosto pzrez "cvs log -r <pakiet>-<versja> STABLE
<paket>.spec". Po czymś takim możnaby już pzrenieść STABLE na nowe
miejsce. Taki raport mógłby iść automatycznie na listę.