zwalone polecenie mail

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 22 Sty 2003, 21:40:13 CET

On Wed, 22 Jan 2003, Tomasz Kłoczko wrote:

> & q
> Unable to lock mailbox: Permission denied
>
> czyli nie udaje się próba załozenia lock-a bo metoda zakładani tegoż
> jest niedostosowana do uprawnień jakie preferujemy i _to_ tzreba
> poprawić a nie myśleć o sgid-ach czy innych :)

Ale to też jest rozwiązanie błędu. Może nie najlepsze, ale inne mi nie
przychodzi do głowy...

> Zdaje się że potrzebna poprawka jest w w debianowych patchach.

Widać, że nie czytasz postów.
Napisałem, że patrzyłem jak jest w debianie - tam jest /var/mail 1777,
więc nie mają problemu.
nie chce mi się RH sprawdzać, ale podejrzewam, że tak samo.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...