zwalone polecenie mail

Czw, 23 Sty 2003, 02:41:46 CET

On Wed, 22 Jan 2003, Paweł Gołaszewski wrote:
[..]

> Ale to też jest rozwiązanie błędu. Może nie najlepsze, ale inne mi nie
> przychodzi do głowy...

Szukasz dziury w całym. Pzrecież inne MUA radzą sobie bez tego że będą
mogły akąłdać jakeikolwiek pliki w spoolu.

> Widać, że nie czytasz postów.
> Napisałem, że patrzyłem jak jest w debianie - tam jest /var/mail 1777,
> więc nie mają problemu.
> nie chce mi się RH sprawdzać, ale podejrzewam, że tak samo.

Najwidoczniej jednak nie dotarło do Ciebie co napisałęm .. więc powtórze
nieco inaczje: niezależnie od 1777 w Debianie wydaje mi się na pierwszy
rzut oka, że część patcha na mailx rowiązuje kwestię lockow w spoolu :)
Chcesz to przyjrzyj sie temu patchowi i sprawdź.

Tak czy inaczje wychodzi na to, że mail to jedyny jak na razie program
który nie jest przygotowany na to żeby bez sticki bit na spoolu sobie
poradzić. W tej sytuacji odpada i tak jakiekolwiek maniplowanie np.
uprawnieniamiczy czymkolwiek innym ale po za samym mail-em.