zwalone polecenie mail

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 22 Sty 2003, 23:35:09 CET

On Wed, Jan 22, 2003 at 06:25:02PM +0100, Mariusz Mazur wrote:

> Problem w tym, że ja z /bin/mail często korzystam, a wkurza mnie, że nie
> potrafi on skasować mi maili :(

A, chodzi o blokowanie skrzynki, a nie tworzenie jej.
Dla mnie /bin/mail to najwyżej narzędzie CLI do wysyłania poczty, i się
dziwiłem dlaczego sam ją próbuje dostarczać zamiast przekazać do MTA ;)

W muttcie to jest zrealizowane za pomocą sgidowego helpera mutt_dotlock.
Można przenieść ten mechanizm do pine (teraz chyba w ogóle nie blokuje
skrzynek jeżeli /var/mail nie ma 1777) i mailx.

A poza tym Maildir oraz mboksy w ~ nie mają tego problemu.

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/