nestowe Xy

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 24 Sty 2003, 16:21:09 CET

Dnia 2003.01.24 15:58 Tomasz Pala napisał(a):
> On Fri, Jan 24, 2003 at 15:27:03 +0100, Tomasz Pala wrote:
> A przy okazji pytanie: czemu /usr/share/icons/default/index.theme nie
> znajduje się w /etc?

Bo nie było by to zgodne ze specyfikacja freedesktop.org

> Jak skonfigurować ładny kursor, znaczy nie
> żaden
> handhelds, redglass ani whiteglass, tylko taki, jak w starszych Xach,
> bez żadnych cieni i biały?

Pojęcie ładnego jest względne i mi się czerwony i
półprzezroczysty bardziej podoba od starego, ale to kwestia gustu.
Polecam man Xcursor i przeedytowanie
/usr/share/icons/default/index.theme - a raczej jego odpowiednika
wkatalogu domowym.

			Artur