nestowe Xy

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 24 Sty 2003, 17:38:33 CET

On Fri, Jan 24, 2003 at 16:21:09 +0100, Artur Flinta wrote:

> Pojęcie ładnego jest względne i mi się czerwony i
> półprzezroczysty bardziej podoba od starego, ale to kwestia gustu.

O guście pomyślę, jak będę miał czytelny kursor. Czerwony cieniowany w
moim temacie jest niewidoczny, biały półprzezroczysty to mały bohomaz.

> Polecam man Xcursor i przeedytowanie

Oooo... w XF-devel bym odpowiedniego mana nie szukał. Thnx.

Chce ktoś zgłosić bug report?

/usr/share/pimaps, /usr/X11R6/lib/X11/icons.  Within each of these
directorys, it searches for a directory using the theme name.  Within the

s/directorys/directories/

;)

> /usr/share/icons/default/index.theme - a raczej jego odpowiednika
> wkatalogu domowym.

Odpowiem na swoje pytanie z góry. Należy utworzyć plik
~/.icons/default/index.theme o zawartości:

[Icon Theme]
Inherits=fallback

(fallback można zastąpić jakimkolwiek blablabla, pod którym nie znajdzie
się temat).

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...