Krok po kroczku - tagowanie

Sob, 25 Sty 2003, 16:11:31 CET

On Sat, 25 Jan 2003, Robert J. Wozny wrote:

> a tak sie tylko spytam... po kij trzymac zrodla w CVS'ie ? [wiem,
> wiem... to juz bylo]

- po to żeby mozna było możliwe wychwytywać trojan podmiany archiwów (już
  kilka razy uratowało nam to tyłek),
- po to żbey sięgać po wszystkie zasoby z jednego miejsca,
- po to żbey w zwiazku z poprzednim mieć zasoby szybciej na włąsnej
  jednostce.

W sumie najważniejsze z powyzszego jest pierwsze chć nadal tkwia tu
jeszcze rezerwy. Np. nudzący sie mogą w oparciu o spece i zasoby z SOURCES
sprawdzać sumy kontrolne tgo co jest w repo jak i tego co jest pod
pierwotnymi lokacjami. Porównując obie wersje mozanby automatycznei
wychwytywać takie trojan podmiany czy to że np. maintainer zmienił tara
bez informowania o zmianach reszty ludzi.
Na pewno część takich raportów niemal żywcem moznaby przekierowywać na
bugtraq czy inne miejsca :-)

(jakoś nie jest mi znane jakieś takie miejsce które starałoby się
monotorować tego typu zmiany .. także realizujac tego typu automat
możnaby odnieść sporo korzyści wynikjący z tego że coś takeigo zrobiłoby
się jako pierwszym .. tak czy inaczje bez np. zasobów w czymś takim jak
nasze repo realizacja czegoś takiego nei będzie możliwa :)