Krok po kroczku - tagowanie

Robert J. Wozny speedy w pld-ppc.org
Sob, 25 Sty 2003, 16:33:21 CET

Quoting Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>:

> [...]
(1)
> - po to żeby mozna było możliwe wychwytywać trojan podmiany archiwów (już
>   kilka razy uratowało nam to tyłek),
(2)
> - po to żbey sięgać po wszystkie zasoby z jednego miejsca,
(3)
> - po to żbey w zwiazku z poprzednim mieć zasoby szybciej na włąsnej
>   jednostce.

[ciach]

Tomku, ale jezeli zrobic infrastrukture, ktora sama sciaga i wrzuca
plik i zamiast do CVS'a to by robila to do jakiegos katalogu ?
[wiem, plik moze byc branchowany, tagowany, cokolwiek innego]
do tego katalogu dostep rw mialby tylko automat (?) katalog bylby
mirrowany na ftp?

teraz (1) - rownie dobrze zamiast pliku mozna do SOURCES/ wrzucac male
pliczki z suma kontrolna - wyliczona u nas, automat by sciagal,
sprawdzal sume itd. a buildery tez mogly by najpierw sciagac z cvs'u
plik <costam>.tar.gz.md5 a potem dociagac z ftp /distfiles plik.

na (2) - masz racje, z jednego miejsca [CVS] jest prosciej, latwiej...

a na (3) nie wiem co powiedziec? uwazasz ze szybciej sciagnac 150MB
plik z CVS'u niz skopiowac przypadkiem z dysku obok ?

zalety powyzszego rozwiazna sa takie, ze misie modemowe moglyby sobie
zmirrorowac SOURCES/distfiles na plytkach, przyniesc do domu i z CVS'u
sciagac tylko md5/patche/*.init,cron czy inne

zaleta2: to odchudzenie CVS'u - gdzie obecnie wiekszosc to wlasnie
SOURCES tak ? - przy okazji zmniejszenie obciazenia? - pomysl o tym.

wada: zla wola adminow mirrorow i masz plik podmieniony [ale od czego
jest plik *.md5 w cvs'ie?]

--
Robert J. Wozny
... W wolnym kraju kazdy moze wyrazac wlasne zdanie... i nikt