Krok po kroczku - tagowanie

Sob, 25 Sty 2003, 23:42:11 CET

On Sat, 25 Jan 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Wydaje mi sie to dobrym pomyslem.
> - jesli kiedykolwiek zapadlaby decyzja o wyrzyceniu tar-ow z cvs-u na ftp -
>   to przyspieszyloby to i ulatwilo taka migracje
> - moze rozwiazaloby to problem tar-ow "znikajacych" z cvs-a...

Obserwująć to co się dzieje na cvs serwerze wiem, że wąskim gardłem przy
serwowaniu są dwie rzeczy:
- wąskie gardło na drodze tansmisji (po sieci),
- niewustarczajaca ilosć pamięći (obecnie jest 128MB) co powoduje
  swapowanie.

To drugie objawia się tylko przy dużych plikach (tu kuleje nadal
jeszcze sam cvs).
W przyszłym tygodniu (tak koło sirody) przeniosę wreszcie cvs na nową
maszynkę. Są też szansę na to żebym miał osobne łącze (GE) do TASK które
mogłoby zostać dłużej niż kilka miesiecy (testy GE w ramach TASK/PG) o ile
byłby tam odseparowany ruch na potrzeby PLD (rozmawiałem o tym wstępnie ze
Sławkiem i przy takim założeniu powiedział że nie będzie oponował .. w
zwiazku z tym, że PLD zaczyna być także szerzej używane przez ludzi z OI
PG załatwienie tego także z IO PG będzie raczje prostrze niż jeszcze
miesiac czy dwa temu :).

[..]

> Oj, chyba nie tylko. Niektorzy sie skarzyli na pliki znikajace z Attic. Ale
> moze to juz przeszlosc ?

Ostanio wyleciało około 2GB w większości najstarszych tarów (czasowo było
potzrebne miejsce pod serwowanie zasobów w sieci wewnętrznej).
W przyszłości raczje nei powinno się to juz zdarzać

Na nowe repo mam teraz:

/dev/sdc1             17992732  12687248   4391480  75% /cvsroot

co do jesinnych zakupów >=2TB storage powinno wystarczyć w zupełnośic bez
jakiegokolwiek kasowania (potem wytnie się coś większego pod repo na tej
nowej macierzy).