Krok po kroczku - tagowanie

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 26 Sty 2003, 02:09:44 CET

On Sat, Jan 25, 2003 at 04:33:21PM +0100, Robert J. Wozny wrote:
> (1)
> (2)
> (3)

[ciach]
> teraz (1) - rownie dobrze zamiast pliku mozna do SOURCES/ wrzucac male
> pliczki z suma kontrolna - wyliczona u nas, automat by sciagal,
> sprawdzal sume itd. a buildery tez mogly by najpierw sciagac z cvs'u
> plik <costam>.tar.gz.md5 a potem dociagac z ftp /distfiles plik.

To by musiało być distfiles/wersja albo distfiles/jakiśtag, bo niektóre
źródła niestety się zmieniają bez zmiany nazwy.

> na (2) - masz racje, z jednego miejsca [CVS] jest prosciej, latwiej...
>
> a na (3) nie wiem co powiedziec? uwazasz ze szybciej sciagnac 150MB
> plik z CVS'u niz skopiowac przypadkiem z dysku obok ?

Na dysku obok można mieć też mirror cvs :)

> zalety powyzszego rozwiazna sa takie, ze misie modemowe moglyby sobie
> zmirrorowac SOURCES/distfiles na plytkach, przyniesc do domu i z CVS'u
> sciagac tylko md5/patche/*.init,cron czy inne

Nie widzę różnicy. Razem z dużymi źródłami noszę te małe pliki.
Małe mogę uaktualniać i przez modem, i przynosząc wraz z nowszymi
paczkami na dysku/CD.

I nie mów do mnie misiu :P

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/