kernel i buildery

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 1 Lip 2003, 14:15:59 CEST

Ja się nie znam, ale builder alpha zrobiłem tak: na djrzulfowych nagłówkach z
2.4.20 na alphę (nota bene samo jądro nie działało) zrobiłem glibca,
wyinstalowałem kernel-headers i resztę budowałem na glibc-kernel-headers.
Praktycznie rzecz biorąc mam zbudowany już cały minimalny system (z ixami
włącznie). Na sam ostatek zostawiłem sobie nieistotne z pozycji builderów
rzeczy typu iproute2, iptables, modutils. No i sru. One się na
glibc-kernel-headers nie zbudują. Nie mam zielonego pojęcia co to znaczy: czy
glibc-kernel-headers należy poprawić, czy też kernel-headers należy poprawić,
by nie konfliktowały z glibc-kernel-headers. Hints?

Kolejna sprawa: stan builderów. Alpha jest w sumie skończona... można na niej
budować nowe rzeczy etc. Zostało mi zrobienie jeszcze builderów x86 co trochę
potrwa zważywszy, że są one w opłakanym stanie (btw: cieciwa jak ci idzie?).
Aż mi się nie chce myśleć jak później będzie trzeba to wszystko ujednolicić i
podpiąć automatykę. Kloczek wróć!