kernel i buildery

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 1 Lip 2003, 14:26:27 CEST

On Tue, Jul 01, 2003 at 02:15:59PM +0200, Mariusz Mazur wrote:
> Ja się nie znam, ale builder alpha zrobiłem tak: na djrzulfowych nagłówkach z
> 2.4.20 na alphę (nota bene samo jądro nie działało) zrobiłem glibca,
> wyinstalowałem kernel-headers i resztę budowałem na glibc-kernel-headers.
> Praktycznie rzecz biorąc mam zbudowany już cały minimalny system (z ixami
> włącznie). Na sam ostatek zostawiłem sobie nieistotne z pozycji builderów
> rzeczy typu iproute2, iptables, modutils. No i sru. One się na
> glibc-kernel-headers nie zbudują. Nie mam zielonego pojęcia co to znaczy: czy
> [...]

kernel-headers mają nie konfliktować z glibc-kernel-headers - i tak będą
potrzebne do budowania pakietów kernel-* z modułami.

IIRC iproute2 i iptables są o tym brzydko zrobione, że chcą nagłówków
jądra, a nie tych userspace - czyli na razie kernel-headers (ale wg ludzi
z LKML w takich sytuacjach programy powinny mieć te nagłówki dołączone do
swojego kodu - więc z 2.5 to może nie działać; ale z kernheaders też
raczej nie będzie).