kernel i buildery

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 1 Lip 2003, 14:37:09 CEST

On Tue, 1 Jul 2003, Mariusz Mazur wrote:
[...]
> Kolejna sprawa: stan builderów. Alpha jest w sumie skończona... można na niej
> budować nowe rzeczy etc. Zostało mi zrobienie jeszcze builderów x86 co trochę
> potrwa zważywszy, że są one w opłakanym stanie (btw: cieciwa jak ci idzie?).
> Aż mi się nie chce myśleć jak później będzie trzeba to wszystko ujednolicić i
> podpiąć automatykę. Kloczek wróć!

Athlon jest w 95% gotowy,
PPC jest w 80% gotowe,
SPARC w proszku [problremy z gcc]
I{3,5,6}86 w proszku :(

Moze podeslesz liste pakietow ?
Uzgodnimy wersje ....

a potem trzeba bedzie do tego xzaprzac pld-builder.new :)

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}