kernel i buildery

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 1 Lip 2003, 20:10:11 CEST

On Tuesday 01 of July 2003 14:37, Wojciech \ wrote:
> Athlon jest w 95% gotowy,
> PPC jest w 80% gotowe,
> SPARC w proszku [problremy z gcc]
> I{3,5,6}86 w proszku :(

Ano tragicznie.

> Moze podeslesz liste pakietow ?

http://www.kernel.pl/~mmazur/misc/alpha-rpm-qa

To jest obecnie zainstalowane na builderze Acze na alphie. Jest tam tylko
chyba 5 pakietów nie oznaczonych jako Ac, a są to wspomniane w inszym wątku
rzeczy wymagające kernel-headers. W 99% całość potrafi się przebudować we
własny sosie. Jedyne odstępstwa to te, w których jakiś pakiet wymagał gtk/qt
do zbudowania jakiejś wizualnej pierdółki... bez przesady :). No i mogło się
znaleźć coś, co było już wcześniej w systemie oznaczone jako Acze (ten
builder już był na dosyć wysokim stopniu zaawansowania bo qboosh i kloczek
się nim bawili), a ja nie zwróciłem uwagi i nie sprawdziłem, czy się buduje.
Ale i tak takie rzeczy wyjdą przy okazji uzgadniania wersji między
builderami, także nie ma sobie co zawracać głowy tym teraz. Innymi słowy
można powiedzieć, że builder alpha jest raczej gotowy.

Teraz się zabieram za (fuj) x86, które to są w totalnej rozsypce :/