Łata na QT - obsługa locale

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Wto, 1 Lip 2003, 11:16:25 CEST

On Mon, Jun 30, 2003 at 09:11:00PM +0200, Michal Kochanowicz wrote:
> Poniżej komentarz do bugreportu dla Licq. Pokazana tam łatka wygląda
> sensownie i ma szansę rozwiązać problem olewania LC_MESSAGES przez
> programy dla QT. Może ktoś ją zaaplikować?

Odpowiednią łatkę (znacznie lepszą, bez parsowania LC_*) napisałem dawno
i zaaplikowałem do naszego Qt. Więc to nie powinno być już potrzebne,
chyba że ktoś coś popsuł. Podobny problem był też z Tcl i tam też to
poprawiłem.

Do autorów Qt patcha nie wysłałem, bo wielokrotnie wcześniej się
przekonałem że takie rzeczy po prostu olewają.

Pozdrowienia,
        Jacek