Ta... no... jajecznica

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Śro, 2 Lip 2003, 00:02:03 CEST

Ominęły mnie chyba jakieś ustalenia w tej sprawie, ale jak rozumiem obecnie
baggins męczy na HEAD wszystko co jest potrzebne, byśmy wreszcie mieli
stabilne działające jajko (niekoniecznie z wszystkimi dostępnymi
wodotryskami) na wszystkie obsługiwane arch? Bo jeśli nie to ja bym prosił
chłopców kernelowców o jakieś publiczne oświadczenie, który z was
przygotowywuje jakieś jajko na którym będzie można oprzeć Acze (w czasie
raczej krótszym, jak dłuższym).

/me w kropce