Ta... no... jajecznica

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 2 Lip 2003, 09:09:16 CEST

On Wed, 2 Jul 2003, Mariusz Mazur wrote:

> Ominęły mnie chyba jakieś ustalenia w tej sprawie, ale jak rozumiem obecnie
> baggins męczy na HEAD wszystko co jest potrzebne, byśmy wreszcie mieli
> stabilne działające jajko (niekoniecznie z wszystkimi dostępnymi
> wodotryskami) na wszystkie obsługiwane arch? Bo jeśli nie to ja bym prosił
> chłopców kernelowców o jakieś publiczne oświadczenie, który z was
> przygotowywuje jakieś jajko na którym będzie można oprzeć Acze (w czasie
> raczej krótszym, jak dłuższym).

Hmmm, 2.4.20-9 jest sprawdzone i dziala.
W tej chwili wlasnie sie buduje na PPC, i686, i586 wraz z okolicami
[min. glibc, iptables, iproute] ..

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}