2.4.20-9 + alsa-driver.spec

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Czw, 3 Lip 2003, 16:05:18 CEST

On Thu, 3 Jul 2003, Mateusz Korniak wrote:

> Czy te katalogi są wynikiem działania builderów ?

Nie te katalogi sa wynikiem recznej pracy .

> Bo ludzie będą mieli konflikty przez Alse ( ja sobie przebudowałem pakiety).
> Może mógłbym przy użyciu Twoich builderów przebudować konflitkowe rzeczy dla
> innych ?

A co do alsy, to jest to jeszcze temat dyskusyjny ...
najprostszym rozwiazaniem wydaje mi sie wstawienie powodu problemow
makra %depmod w alsa-driver.spec i zaznaczenie, ze jest to tylko tymczasowe.

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}