Kernele 2.4.xx alsa 0.9 ( było Re: 2.4.20-9 + alsa-driver.spec)

Czw, 3 Lip 2003, 16:46:27 CEST

On Thursday 03 of July 2003 16:29, Wojciech \ wrote:
> On Thu, 3 Jul 2003, Mateusz Korniak wrote:
[...]
> mozesz poszukac ??

Niestety nie mam. Ale można ja znowu stworzyć (aktualną)
Podstawa to lista pakietów z buildera Ra.

Ja np mam działające (via search -r alsa-lib) :

SDL-1.2.5-1
arts-1.1.1-1
arts-kde-3.1.1a-0.5
k3b-0.8.1-2
kdeaddons-konqueror-3.1.1-1
kdeaddons-noatun-3.1.1-1
kdebase-3.1.1a-0.2
kdebase-libkonq-3.1.2-0.2
kdegames-kasteroids-3.1.1-1
kdegames-kbattleship-3.1.1-1
kdegames-kbounce-3.1.1-1
kdegames-kolf-3.1.1-1
kdelibs-3.1.1a-0.5
kdemultimedia-arts-3.1.1-1
kdemultimedia-kaboodle-3.1.1-1
kdemultimedia-kmid-3.1.1-1
kdemultimedia-kmix-3.1.1-1
kdemultimedia-krec-3.1.1-1
kdemultimedia-mpeglib-3.1.1-1
kdemultimedia-noatun-3.1.1-1
kickarts-0.4-0.1
kmplayer-0.7.3-1
koffice-kpresenter-1.2.1-1
konqueror-3.1.1a-0.2
mplayer-0.90-2
wine-20030219-1

> to automatem przebuduje ...
> Choc obawiam, sie ze w ten sposob bede musial przebudowac 80% dystrybucji.

Na pewno pare kobył jak kdelibs / kdebase...

--
Mateusz Korniak