Kernele 2.4.xx alsa 0.9 ( było Re: 2.4.20-9 + alsa-driver.spec)

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Czw, 3 Lip 2003, 16:29:28 CEST

On Thu, 3 Jul 2003, Mateusz Korniak wrote:
[...]
> %depmod jak najbardziej. Ale nie ten problem mialem na myśli:
>
> Jeśli Twoje kernele miałby być uzywane w Ra (a takie założenie jest słuszne
> przypuszczam ?) to po instalacji modułów alsy 0.9 będzie konieczne
> zainstalwoanie biblioteki alsa-lib 0.9.x która _nie_ _jest_ [1] oficjalnie
> [2] kompatybilna w dół, co skolei wymaga przebudowania kilkunastu/dziesieciu
> [3] pakietów z nową alsą. Właśnie na dostęp do builderów umożliwiających
> przebudowanie owych pakietów liczyłem piszać poprzedniego maila. ;)
>
> [1]
> poldek> desc -f alsa-lib-0.5.10b-2
> [...]

mozesz poszukac ??
to automatem przebuduje ...
Choc obawiam, sie ze w ten sposob bede musial przebudowac 80% dystrybucji.

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}