Kernele 2.4.xx alsa 0.9 ( było Re: 2.4.20-9 + alsa-driver.spec)

Pią, 4 Lip 2003, 11:05:20 CEST

On Thursday 03 of July 2003 19:09, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Taka teza obowiazuje "od zawsze" i nigdy nie zostala zmieniona.

Nieporozumienie. Przepraszam.
Pisząc 'takiej tezy nie było" miałem na myśli że nie nikt nie stawiał tezy że
2.4 ma być podstawowym w Ra.

Cały ten wątek ma na celu tylko usuniećie konieczności owego Ra-packa.
Mając alse 0.9 w Ra oraz wyniki pracy cieciwy ma się wszystko co trzeba aby
używać 2.4 w Ra.

--
Mateusz Korniak