Kernele 2.4.xx alsa 0.9 ( było Re: 2.4.20-9 + alsa-driver.spec)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 4 Lip 2003, 11:59:24 CEST

On Fri, 4 Jul 2003, Mateusz Korniak wrote:
> Nieporozumienie. Przepraszam. Pisząc 'takiej tezy nie było" miałem na
> myśli że nie nikt nie stawiał tezy że 2.4 ma być podstawowym w Ra.
>
> Cały ten wątek ma na celu tylko usuniećie konieczności owego Ra-packa.
> Mając alse 0.9 w Ra oraz wyniki pracy cieciwy ma się wszystko co trzeba
> aby używać 2.4 w Ra.

tak, tylko ile rzeczy jest zlinkowanych z bibliotekami alsy? Dużo, i je
wszystkie trzebaby przebudować... Niektóre nie są sportowane na alsę 0.9,
bo są uznane za obsolete, jednak w RA są. Podejmiesz się portowania?

Po pierwsze - musisz sporządzić listę pakietów, które należałoby
zaktualizować/przebudować. Od tego należy zacząć dyskusję.

A kernela 2.4 w RA nie będzie. kropka.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...