perl, doc, man...

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Sob, 5 Lip 2003, 10:24:15 CEST

On Fri, 4 Jul 2003, Radoslaw Zielinski wrote:

> PS  Zmianę oczywiście cofam.

Skoro perl ma Req: perl-doc-reference, to powiedz mi po co wydzielasz to w
osobny pakiet? Jak pójdziemy tą drogą to zaczniemy wydzielać
*-man.noarch.rpm z każdego pakietu (i na dodatek wstawiać w tym pakiecie
Requires: pakiet-man)

Tylko nie mów mi, że po to żeby użytkownik mógł sobie zainstalować samą
dokumentację bez perla - bo to jest zupłnie bez sensu

Ergo, należy albo włączyć perl-doc-reference do perl, albo usunąć
Rrequires z perla.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)