perl, doc, man...

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Sob, 5 Lip 2003, 11:59:51 CEST

Tomasz Trojanowski <tomek w uninet.com.pl> [05-07-2003 10:24]:
> Skoro perl ma Req: perl-doc-reference, to powiedz mi po co wydzielasz to w
> osobny pakiet? Jak pójdziemy tą drogą to zaczniemy wydzielać
> *-man.noarch.rpm z każdego pakietu (i na dodatek wstawiać w tym pakiecie
> Requires: pakiet-man)

> Tylko nie mów mi, że po to żeby użytkownik mógł sobie zainstalować samą
> dokumentację bez perla - bo to jest zupłnie bez sensu

Nie bez perla, bez pakietu perl.  Którego posiadanie jest
nieobowiązkowe.

> Ergo, należy albo włączyć perl-doc-reference do perl, albo usunąć
> Rrequires z perla.

Powtarzam po raz kolejny:

  $ rpm -qf /usr/bin/perl
  perl-base-5.8.0-0.42

Jeśli zainstalowałeś coś korzystającego z perla i to coś pociągnęło za
sobą perl-base, to manuali nie masz -- jesteś (nie pamiętam dokładnie)
ok. 1.5M do przodu.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]