Możliwa droga do zostania szeregowym developerem PLD (wersja ROBOCZA)

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Pon, 7 Lip 2003, 19:00:30 CEST

On Mon, 7 Jul 2003 18:48:07 +0200, you wrote:

>Hi,
>Marek Ciesielski (Monday 07 of July 2003 18:44)
>Tu zapomniales o jednym, szeregowi eveloperzy powinni sluchac madrych rad
>bardziej doswiadczonych kolegow.

doświadczenie i mądrość to rzecz względna ;-)

>rpm -qa zje ci loada, a rpm -q trwa krocej, mniej obciaza procesor i jest
>bardziej koszerne.

hehehe... ale ja już używałem wieprzowiny, tak że i tak certyfikatu
koszerności nie dostanę :-)

>PS.
>Masz przerabane bo mkochano ci spokoju teraz nie da :P

eeee... się maila wyłączy i już ;-)

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski