Możliwa droga do zostania szeregowym developerem PLD (wersja ROBOCZA)

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Pon, 7 Lip 2003, 20:00:43 CEST

On Mon, 7 Jul 2003 19:38:48 +0200 (CEST), you wrote:

>woow - jestem pełen podziwu :)
>
>Wrzucaj to do cvs-u do PLD-doc. Jak dla mnie jest fajne (nie wczytywałem
>się, ale to świetny początek :) )

jak już doszlifuje :-). A może ktoś udostępnił by jakieś miejsce na tę
stronę? bo moje 128kbit nie nadaje się do tego zbytnio...

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     marekc w klub.chip.pl