Ankieta - wyniki

Rafa³ Kleger-Rudomin klakier w pld-linux.org
Sob, 5 Lip 2003, 12:59:04 CEST

Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> writes:

> On Fri, Jul 04, 2003 at 12:16:26AM +0200, Rafa? Kleger-Rudomin wrote:
> [ciach]
> Interesujące :)
>
> Czy mogłyby ujawnić się osoby, które:
> - mają staż 7 lat (nie wiedziałem że PLD ma tyle)

Też mnie to zaciekawiło ale nie wnikałem.
Obiecałem że nie będę ujawniał szczegółów.
Spojrzałem teraz kto to i powiem tylko tyle że nie jest to
przypadkowa osoba tylko rzeczywiście jeden z najstarszych
uczestników.

> - zarządzają > 100 komputerami (ciekawy jestem gdzie, czy jest to jedna
>   firma/uczelnia która ma tak dużo PLD, czy może jest to rozproszone po
>   wielu instytucjach).

Tu przynajmniej jedna osoba jest na pewno wiarygodna,
reszty nie znam na tyle.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld-linux.org)