Ankieta - wyniki

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Nie, 6 Lip 2003, 01:40:03 CEST

5 lipca 2003 (12:59:04) Rafał Kleger-Rudomin napisal:

RKR> Tu przynajmniej jedna osoba jest na pewno wiarygodna,
RKR> reszty nie znam na tyle.

Wydaje mi sie, ze TiweK ma na wydziale Mat-Fiz UG pod sobą coś tyle
końcówek z PLD (choć nie tylko z PLD), Bo rozumiem, że terminale
graficzne z PLD, przy których pracują studenci i odbywają się zajęcia
należy zaliczyć do "komputerów napędzanych przez PLD".

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'Trasher'      trasher @ void.univ.gda.pl       (