PLD - Status

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 6 Lip 2003, 21:08:44 CEST

On Sun, 6 Jul 2003, [iso-8859-1] Rafa? Kleger-Rudomin wrote:
> Napisałem krótki tekst mający zgrubsza podsumować dotychczasową
> działalność:
>
> http://docs.pld-linux.org/~klakier/articles/pld-status/

Fajne, ale mam uwagi :)

> Jest to wersja wstępna, opierająca się na mojej obecnej wiedzy (+paru
> osób innych osób których pytałem o niektóre kwestie). Wszelkie
> merytoryczne uzupełnienia mile widziane.

1. statystyki pobrań powinny być dla płyt base+mini-iso. To jest dopiero
wiarygodna wartość.
2. ftp należy chyba raczej podawać ftp.pld-linux.org, bo ten drugi
wskazuje na kloczkowy, mniej aktualny... O pozostałych adresach się nie
wypowiadam.
3. Builder ankrego to fly.mif.pg.gda.pl :) I on działa, lepiej lub gorzej,
ale działa.
4. Builder RA na sparc-a to ares.wmid.amu.edu.pl
5. Aktualnie builderami Ra zajmuję się ja, ankry, qboosh... to chyba
wszyscy.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...