PLD - Status

Rafa³ Kleger-Rudomin klakier w pld-linux.org
Nie, 6 Lip 2003, 23:41:03 CEST

Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl> writes:

> Fajne, ale mam uwagi :)
>
> 1. statystyki pobrań powinny być dla płyt base+mini-iso. To jest dopiero
> wiarygodna wartość.

Zerknę.

> 2. ftp należy chyba raczej podawać ftp.pld-linux.org, bo ten drugi
> wskazuje na kloczkowy, mniej aktualny... O pozostałych adresach się nie
> wypowiadam.

Poprawiłem, oprócz poldka który został u kloczka

> 3. Builder ankrego to fly.mif.pg.gda.pl :) I on działa, lepiej lub gorzej,
> ale działa.
> 4. Builder RA na sparc-a to ares.wmid.amu.edu.pl

Dodane.

> 5. Aktualnie builderami Ra zajmuję się ja, ankry, qboosh... to chyba
> wszyscy.

Spójrz proszę na obecną wersję teraz i napisz mi gdzie umieścić
ciebie i qboosha a kogo wykreślić.

Dzięki,

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld-linux.org)