PLD - Status

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 7 Lip 2003, 17:20:46 CEST

On Sun, Jul 06, 2003 at 08:17:26PM +0200, Rafa? Kleger-Rudomin wrote:
> Napisałem krótki tekst mający zgrubsza podsumować dotychczasową
> działalność:
>
> http://docs.pld-linux.org/~klakier/articles/pld-status/
>
> Jest to wersja wstępna, opierająca się na mojej obecnej wiedzy
> (+paru osób innych osób których pytałem o niektóre kwestie).
> Wszelkie merytoryczne uzupełnienia mile widziane.

Odnośnie builderów:
alphą w CS jako taką zasadniczo administruje orzech.
Ja mam tam wjazd, więc w razie problemów mogę coś poprawić.
Kto docelowo będzie grzebał przy samym builderze Ac to chyba jeszcze do
ustalenia.

W czasie zlotu padł pomysł, żeby podawać bardziej szczegółowe
informacje, żeby było wiadomo, do zgłaszać błędy/problemy/STBR/upgradeR.
Czyli nie tylko kto administruje builderem, ale także:
- kto może posyłać zlecenia
- kto może grzebać na builderze (tzn. ma dostęp do shella w chrootach)
- kto może grzebać na ftp