Możliwa droga do zostania szeregowym developerem PLD (wersja ROBOCZA)

Jarosław Kruk jareq w tkdami.net
Pon, 7 Lip 2003, 22:36:34 CEST

To i ja wrzucę swoje dwa grosze.

1. Myślę, że warto wspomnieć o template.spec (cvs get SPECS/template.spec)
   który jest szablonem  do pisania nowych specy.

2. Wydaje mi się, że lepiej pisać 'rpmbuild -b costam.spec' niż 'rpm -b
   costam.spec'

pozdrawiam
--
Sztuczna inteligencja nigdy nie wygra z naturalną głupotą
GPG key: http://pgp.dtype.org:11371/pks/lookup?op=get&search=0xAC78E545