Pytanie w związku z ReiserFS z 2.2 i 2.4

Piotr Szymański djurban w averne.net
Wto, 8 Lip 2003, 12:03:21 CEST

Hi,
Andrzej Krzysztofowicz (Tuesday 08 of July 2003 09:13)
> - nieupgrejdowalnosc formatu (brak narzedzi do zrobienia tego bez backupu)
mount -o conv?

> - niewspieranie nowego formatu przez Linuksa 2.2
Faktycznie to jest problem na serwerach niestety, ale chyba trzeba zrozumiec
ze kiedys trzeba isc na przod a nie utrzymywac wersje pacza na kilka
poptrzednich jader.

> - niestabilnosc starego formatu w Linuksie 2.4
Gdzie? Mialem go na / przez 1,5 roku, nie wywalil sie ani razu, xfs mam na /
od 6 miesiecy wywalil sie raz juz :)
Co wiecej mialem reisera takze przez rok na dysku z badsectorami rozrzuconymi
po calutkim dysku, chocciazbylo ich malo (5mb). Przyznam ze o ile wysiadl na
tym dysku po kolei ext2,3, fat, ntfs oraz xfs, reiser chodzil stabilnie i
dysk uzywalem az do jego naturalnej smierci to jest wtedy gdy wyjalem kabel
IDE i wyrwalem gnaizdo na dysku.

> Co do xfs sie nie wypowiadam, bo go po prostu nie znam.
Musze przyznac ze przeszedlem na xfs za namowa innych i na poczatku uzywania
byl on znacznie szybszy pozniej w miare rozrostu partycji bywal juz wolny.
Co do reiserato rozwazam powrot jak wyjdzie reiser4.

BTW.
Reiser4 is due to ship this summer!
Pamietam ze pierwszy termin to byl 30 sierpnia 2002 :P
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net