Pytanie w związku z ReiserFS z 2.2 i 2.4

Wto, 8 Lip 2003, 12:28:31 CEST

On/Dnia Tue, Jul 08, 2003 at 12:03:21PM +0200, Piotr Szymański wrote/napisał(a)
> Andrzej Krzysztofowicz (Tuesday 08 of July 2003 09:13)
> mount -o conv?
heh? wg mana conv służy do konwersji CRLF<->NL

> Gdzie? Mialem go na / przez 1,5 roku, nie wywalil sie ani razu, xfs mam na /
> od 6 miesiecy wywalil sie raz juz :)
> Co wiecej mialem reisera takze przez rok na dysku z badsectorami rozrzuconymi
> po calutkim dysku, chocciazbylo ich malo (5mb). Przyznam ze o ile wysiadl na
> tym dysku po kolei ext2,3, fat, ntfs oraz xfs, reiser chodzil stabilnie i
> dysk uzywalem az do jego naturalnej smierci to jest wtedy gdy wyjalem kabel
> IDE i wyrwalem gnaizdo na dysku.
xfs nie obsługuje badblocków więc trochę poronionym pomysłem jest jego
używanie na rozwalającym się dysku.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekmatssedotpl AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux