Pytanie w związku z ReiserFS z 2.2 i 2.4

Piotr Szymański djurban w averne.net
Wto, 8 Lip 2003, 12:50:12 CEST

Hi,
Arkadiusz Miskiewicz (Tuesday 08 of July 2003 12:28)
Cytuje:
**********
conv
Instructs 3.6 ReiserFS code to mount 3.5 filesystem, using 3.6 format for
newly created objects. After this you cannot use it through 3.5 ReiserFS
tools anymore.

Example:
mount -t reiserfs -o conv /dev/sdb1 /mnt/scsi-disk-b
Outdated manpage.

> xfs nie obsługuje badblocków więc trochę poronionym pomysłem jest jego
> używanie na rozwalającym się dysku.
Tak tylko ze ja sie o tym dowiedzialem po instalacji.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net