fontconfig , xrender

Śro, 9 Lip 2003, 13:32:09 CEST

On/Dnia Wed, Jul 09, 2003 at 01:14:49PM +0200, Rafal Cygnarowski wrote/napisał(a)

> Eh. Zas nie przesadzajmy. To, ze sie bajzel zrobil nie znaczy, ze tak ma
> byc. IMHO w XFree86-{fontonfit,xft,xrender} powinny miec provides
> (odpowiedni): fontconfig, xft, xrender (i chyba tak nawet jest - nie
> sprawdzalem...).
Bajzel to jest w cvsie. Jak dla mnie to nie wiem po co te duplikaty w
ogóle w specach są... wszystkie te powyższe XFree-costam powinny
wylecieć do /dev/null ze speców.

Pewnie zaczne wywalać wkrótce...

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekmatssedotpl AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux