fontconfig , xrender

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Śro, 9 Lip 2003, 13:48:41 CEST

W liście z ?ro, 09-07-2003, godz. 13:32, Arkadiusz Miskiewicz pisze:

> Bajzel to jest w cvsie. Jak dla mnie to nie wiem po co te duplikaty w
> ogóle w specach są... wszystkie te powyższe XFree-costam powinny
> wylecieć do /dev/null ze speców.
Sa dlatego, ze sie roznia.

> Pewnie zaczne wywalać wkrótce...
Jesli sie za to wezmiesz to:
1. Zrob patch-a na XFree, aby nie budowalo niepotrzebnie duplikatow (o
ile dobrze pamietam, to buduje tez fonty, ktore sa w osobnym spec-u - to
tez powinno wyleciec).

2. Sprawdz jakie sa roznice miedzy fontconfig-ami i xft-ami (moze bedzie
potrzebny upgrade ktoregos). fc-cache produkuje rozny output.

Prawda, dobrze byloby miec to zalatwione raz i dobrze, bo temat powraca
jak bumerang... Jesli nie uda Ci sie ustalic co jest nie tak, to lepiej
bedzie, zeby zostalo tak jak jest. Z drugiej strony glupia sprawa, bo do
kompilacji uzywam fontconfig-devel (ze wzgledu na roznice miedzy
XFree86-fontconfig-devel), a pracuje na XFree86-fontconfig - chore...

--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl