[RA] perl-* oraz KDE

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Czw, 10 Lip 2003, 15:55:24 CEST

Dnia czw 10. lipiec 2003 15:38, Paweł Gołaszewski napisał:

> Skończyć rzeczy, które są na RA-branchu. Głównie zabawa z językami i
> "cosmetics" :) No i szukać błędów w paczkowaniu tego co jest w ready.
Hmm, co do cosmetics - mogę popróbować :) Co do testowania pakietów z ready  -
niech tylko będzie możliwy upgrade (czyli uzupełnienie brakujących pakietów)
- to zaraz to zrobię :)

> Aha - trzeba zapaczkować nową wersję quanty !!! To jest rzecz, która wisi,
> a właśnie mi się przypomniała...
Hmm, nie obiecuję :)

> Zobaczymy.
> Jak wyjdzie to KDE to można się zastanowić nad kadu i innymi rzeczami
> (choćby *karamba).
kadu mogę się przyjrzeć - ostatnio iedyś przy nim juz dłubałem ;P Więc mogę
spróbować przypilnować, żeby było "freshmeat" ;P
OK. W każdym razie widzę jakieś zajęcie dla siebie :)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl