[RA] perl-* oraz KDE

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Czw, 10 Lip 2003, 16:01:02 CEST

Dnia Thu, 10 Jul 2003 15:55:24 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Jacek Rzęsista <jacek w samm.com.pl> >
napisała:

> kadu mogę się przyjrzeć - ostatnio iedyś przy nim juz dłubałem ;P Więc mogę
> spróbować przypilnować, żeby było "freshmeat" ;P
> OK. W każdym razie widzę jakieś zajęcie dla siebie :)

To jak możesz to bierz snapshotsy albo w najgorszym wypadku RC :) bo między
nimi czasem jest spora różnica w funkcjonalności (kiedyś też w tym dłubałem
troszke).

--
 |  Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder CHInc. | Memeber PSI & SzLUUG  |