[RA] perl-* oraz KDE

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Czw, 10 Lip 2003, 23:17:51 CEST

Dnia czw 10. lipca 2003 22:49, Paweł Gołaszewski napisał:

> Kolejne 2 pakiety się pojawiły.

> Różnice będą niewielkie - głównie w i18n. Że po prostu jest :)
Właśnie jestem w trakcie upgradu na i686. Jak narazie wszystko jest w porządku
:).

> Dobra, ale nie mogę wprowadzić do updateów *stabilnej* dystrybucji czegoś
> co będzie gorzej działało niż poprzednia wersja. Ja wiem, że ekg, kadu czy
> gnugadu (to ostatnie w wersji dla gtk1 osiągnęło już swój kres...) są
> rodzimymi produktami i dostosowanymi do lokalnych potrzeb i wogóle, ale...
Hmm, sęk w tym, że nowsze kadu działa lepiej niż jego poprzednia wersja :) I
jest stabilniejsze i w ogóle :)

> Zobaczymy - jak ktoś przygotuje ładnie dla Ra to pogadamy :P
Czyli nie jestes taki nieprzejednany :) W takim razie jutro na to zerknę :)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org