[RA] perl-* oraz KDE

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Pią, 11 Lip 2003, 00:08:36 CEST

Dnia Thursday 10 of July 2003 23:17, Jacek Rzęsista napisał:

> Właśnie jestem w trakcie upgradu na i686. Jak narazie wszystko jest w
> porządku
Dobra - pierwsze uwagi. Zainstalowałem wszystkie paczki (te które były w
indeksach do poldka). Trochę się zjeżyłem, jak zobaczyłem, że odinstalowuje
mi kde-i18n-pl, ale patrzę, a tu dalej jest po polsku .......... ale nie
wszędzie. Kmail, knode, kscd - nie mają polskich tłumaczeń ..... Quanta
również .... To jak to teraz jest z tymi tłumaczeniami (bo pamiętam, że wątek
był długi i zawiły, ale nie dotrwałem do końca, żeby się dowiedzieć co
zostanie ustalone :) ) - są w pakietach poszczególnych czy jak ?
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org