Regeneracja indeksów dla poldka na ftp dla i586 w katalogu ready

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 11 Lip 2003, 12:56:47 CEST

On Fri, 11 Jul 2003, Jacek Rzęsista wrote:
> Podepnę się do wątku - pomarudzę troszkę w związku z nowym kadu :). Otóż
> wziąłem się za ten temat i jest tak:

> - wymagana jest aktualizacja ekg (ze względu na libgadu) do head -
>   przetestowałem u siebie, kompiluje się, działa - kadu (mam akurat
>   wersję 0.3.3rc2 na i586 - bodajże head w RA-branchu). Commitnąć zmiany
>   w specu w RA-branchu ? (pójdzie to do updates ?)

ekg jest do upgrade, więc tutaj można śmiało sobie poczynać ;)

Co do kadu - wrzucaj na brancha, nie ma problemu.

> - przy nowym kadu 3.4.rc3 (tak jak na head) trafiłem na zagwozdkę ......
>   Przy configure wylatuje mi na czymś takim:
> checking openssl/rsa.h usability... yes
> checking openssl/rsa.h presence... yes
> checking for openssl/rsa.h... yes
> checking for RSA_public_encrypt in -lcrypto... no
> configure: error: libcrypto was not found!

A nie ma jakiejś opcji configure do podania lokalizacji lib-ów?
Jeżeli nie to -I odpowiednie trzeba dodać.

> Na stronie kadu wyczytałem, że oni to kompilują z openssl-0.9.7 ........
> Zbudowałem sobie zestaw, ale przy próbie upgradu zobaczyłem takie
> zależności, że wymiękłem :( Połowa Ra prawie do przekompilowania. W czym
> ten openssl-0.9.7 aż tak się różni od 0.9.6 że nie jest wstecz
> kompatybilny ???

soname się zmieniło i tu jest problem. Po wydaniu update-owego wydania RA
mam w planach przebudowanie czego trzeba na nowym openssl-u, ale to nie
teraz jeszcze.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...