Regeneracja indeksów dla poldka na ftp dla i586 w katalogu ready

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Pią, 11 Lip 2003, 15:32:25 CEST

Dnia pią 11. lipiec 2003 12:56, Paweł Gołaszewski napisał:

> ekg jest do upgrade, więc tutaj można śmiało sobie poczynać ;)
Mówisz - masz. Zrobione  - ekg jest takie jak na head - możesz przebudować i
wrzucać do updates :)

> Co do kadu - wrzucaj na brancha, nie ma problemu.
Hmm, teraz mam "rozgrzebanego" speca - ale chyba go wrzucę, bo dopiero w
poniedziałek będę mógł się nim zająć :(.

> A nie ma jakiejś opcji configure do podania lokalizacji lib-ów?
> Jeżeli nie to -I odpowiednie trzeba dodać.
Hmm, ale przecież -lcrypto powinno wystarczyć ....... W configure nie
doszukałem sie odpowiedniej opcji .... Natomiast z ewentualną lokalizacją
trzeba by było dłubnąć zdaje się w configure.ac albo coś w tym stylu - na
pewno __przed__ wykonaniem configure (tyle doszedłem). Niestety nie znam się
na tych wszystkich automake/autoconfigure :(. Może ktoś, kto się zna zerknie
i popatrzy ? :)

> soname się zmieniło i tu jest problem. Po wydaniu update-owego wydania RA
> mam w planach przebudowanie czego trzeba na nowym openssl-u, ale to nie
> teraz jeszcze.
To będzie przebudowanie chyba z połowy Ra :) W każdym razie nowy openssl
buduje się (u mnie) bez problemu - więc reszta chyba też powinna :)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl