Regeneracja indeksów dla poldka na ftp dla i586 w katalogu ready

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 11 Lip 2003, 17:20:28 CEST

On Fri, Jul 11, 2003 at 05:10:30PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Możesz podać przykład? Bo jakoś mi teraz nic nie przychodzi do głowy...
> Zakładam, że przebudowujemy te same wersje bibliotek, więc rzeczy zależne
> od tych bibliotek nie powinny mieć problemów...

Np. zależne od bibliotek z:
grep -e '-lssl\|-lcrypto' /usr/lib/*.la /usr/X11R6/lib/*.la

Na przykład wszystko zlinkowane z libgnomevfs.
(o, w gnome-vfs-devel z Ra brakuje R: openssl-devel)