Regeneracja indeksów dla poldka na ftp dla i586 w katalogu ready

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Pią, 11 Lip 2003, 19:53:07 CEST

Dnia pią 11. lipca 2003 16:59, Jakub Bogusz napisał:

> Przynajmniej na specu RA-branch powinien być branchem.
> Potem szlag trafia, jak się chce coś na tego brancha commitnąć.
Tzn. ? Dobrze rozumiem, że chodzi Ci o branch z brancha ??? Ja zrobiłem w ten
sposób:
cvs up -r RA-branch ekg.spec
pozmieniałem i:
cvs ci ekg.sepc
I w tym momencie poczło to na head brancha. A w momencie jak robi się
odwołanie do brancha - to cvs zawsze zapoda to z head. Chyba, że chodzi Ci
jeszcze o dodatkowego tag-a :) Ale przecież tag nie może być taki sam jak
nazwa brancha ?
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org