Krótkie sprawozdanko z upgradu kde z 3.0.5 na 3.1.1 z ready na i586

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 11 Lip 2003, 22:35:14 CEST

On Fri, 11 Jul 2003, Jacek Rzęsista wrote:
> [CIACH]
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Myślę, że chodzi o te dwie linijki :)
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> A w tych też by się coś przydało ... :)
> i działa bez problemu :)

cholera - to działa :)
i to jak ładnie - nawet po fish-u mogę się szyfrowaniem zalogować - sweet
:) Już mi się podoba :)

> Nie używam :)

A to błąd.

> Ależ one jest już od ....... cytat ze speca:
>
> Revision 1.1  2003/02/19 09:31:41  jasio
> Initial release. This SPEC is intended for RA release. RPM and SRPM are
> building from this SPEC.
>
> A gotowy rpm na i686 np:
> http://jasio.myslenice.pl.eu.org/RPMS/Ra+2.4.19_PACK+KDE3.1_PACK/ksambaplugin-0.4.2-1.i686.rpm
> Gadamy dalej ? ;P

Gadamy. Po tym jak sprawdzisz kompilat z test :PPP
Właśnie poszło na buildery i jak zejdzie kolejka (trochę się tego
nagromadziło) to możemy dalej gadać o gotowym pakiecie :)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...