Krótkie sprawozdanko z upgradu kde z 3.0.5 na 3.1.1 z ready na i586

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Pią, 11 Lip 2003, 22:46:05 CEST

Dnia pią 11. lipca 2003 22:35, Paweł Gołaszewski napisał:
[CIACH]
> cholera - to działa :)
> i to jak ładnie - nawet po fish-u mogę się szyfrowaniem zalogować - sweet
>
> :) Już mi się podoba :)
No widzisz - nie trzeba było od razu się zapytać - a tak się męczyłeś ... :) A
powiem Ci jeszcze, że teraz to lisa + konqueror śmiga jak rakieta w
porównaniu z tym co było wcześniej :)

> A to błąd.
W sieci 5-10 kompów niekoniecznie :)

[CIACH]
> Gadamy. Po tym jak sprawdzisz kompilat z test :PPP
Hę ???? Co to jest kompilat z test ??? Można bardziej łopatologicznie ? ;P

> Właśnie poszło na buildery i jak zejdzie kolejka (trochę się tego
> nagromadziło) to możemy dalej gadać o gotowym pakiecie :)
Spoko :)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org