Krótkie sprawozdanko z upgradu kde z 3.0.5 na 3.1.1 z ready na i586

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 11 Lip 2003, 22:59:30 CEST

On Fri, 11 Jul 2003, Jacek Rzęsista wrote:
> No widzisz - nie trzeba było od razu się zapytać - a tak się męczyłeś

:PPP

> W sieci 5-10 kompów niekoniecznie :)

Nawet w takiej sieci jest ładny zysk. Komputer _natychmiast_ po włączeniu
się na _pełną_ listę komputerów. Choćby tylko tyle. Nie mówiąc już o
spokojniejszym broadcaście i innych tego typu bajerach.

> Hę ???? Co to jest kompilat z test ??? Można bardziej łopatologicznie ?

gotowy pakiet leżący w test. To samo co poniżej praktycznie.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...