Krótkie sprawozdanko z upgradu kde z 3.0.5 na 3.1.1 z ready na i586

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Pią, 11 Lip 2003, 23:36:28 CEST

Dnia pią 11. lipca 2003 23:32, Paweł Gołaszewski napisał:

>                                  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> Przeczytaj jeszcze raz to co wyciąłeś...
Ups, już grzecznie czekam :D. Daj znać jak się pojawi. A przy okazji pytanko -
nie wiesz przypadkiem jak zamieścić jaiś tekst na www.pld-linux.org ?
Chciałbym trzasnąć krótkie HOWTO (w zasadzie mam gotowe) jak odpalić w PLD
postfix + amavisd-new + mks :) (co prawda wymagałoby to również dorzucenia do
ra-updates tych pakietów - ale tu wystarczy przebudować ze speca z head -
używam już na 2 serwerach i bardzo ładnie działa :) ).
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org