Krótkie sprawozdanko z upgradu kde z 3.0.5 na 3.1.1 z ready na i586

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Sob, 12 Lip 2003, 11:35:05 CEST

On Fri, 11 Jul 2003, Jacek Rzęsista wrote:
> Ups, już grzecznie czekam :D. Daj znać jak się pojawi.

Leży w ready.

> A przy okazji pytanko - nie wiesz przypadkiem jak zamieścić jaiś tekst
> na www.pld-linux.org ?  Chciałbym trzasnąć krótkie HOWTO (w zasadzie mam
> gotowe) jak odpalić w PLD postfix + amavisd-new + mks :) (co prawda
> wymagałoby to również dorzucenia do ra-updates tych pakietów - ale tu
> wystarczy przebudować ze speca z head - używam już na 2 serwerach i
> bardzo ładnie działa :) ).

Nie do mnie pytanie - kiedyś miałem to samo pytanie to dostałem odpowiedź,
że się czepiam :D

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...